ΑΝΑΚΑΤΕΥΘHΝΣΗ BLOG

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

ΧΙΣΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟ ΟΝSPORTS.GR ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ Η SUPER LEAGUE.. ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΝΟΔΟΣ




Χίσος: «Όνειρό μου η Super League»

Χίσος: «Όνειρό μου η Super League»
Αποφασισμένος να οδηγήσει τον Φωστήρα στις επαγγελματικές κατηγορίες, εμφανίστηκε ο Χρήστος Χίσος με δηλώσεις του στο Onsports.
Ο 20χρονος άσος του Φωστήρα, ο οποίος τη περσινή σεζόν ήταν ο πρώτος σκόρερ της ομάδας του, αν και δεν είναι επιθετικός, μίλησε στο Onsports και αποκάλυψε ότι αρκετές ομάδες ενδιαφέρθηκαν για την απόκτησή του στη μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού, εκ των οποίων οι δύο συμμετέχουν στη Super League.
Παράλληλα, τόνισε ότι ο Φωστήρας αδικείται στη Δ΄ Εθνική, ενώ χαρακτήρισε «ποδοσφαιρικό του πατέρα» τον προπονητή του, Κώστα Ψυρόπουλο.
Χρήστο, αγωνίζεσαι σε όλες τις θέσεις πίσω από τον επιθετικό και μάλιστα πέρυσι αναδείχτηκες πρώτος σκόρερ στην ομάδα σου. Σε ποια θέση πιστεύεις ότι μπορείς να αποδώσεις καλύτερα;
«Μου αρέσει να αγωνίζομαι πίσω από τον επιθετικό ως ελεύθερος, γιατί μου αρέσει να δημιουργώ και πιστεύω ότι αυτή η θέση μου ταιριάζει περισσότερο. Βέβαια, αυτό το αποφασίζει ο προπονητής μου και προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό σε όποια θέση και αν με βάλει ο κόουτς».
Έκανες ένα πολύ καλό πρωτάθλημα. Υπήρξε ενδιαφέρον από ομάδες για την απόκτησή σου;
«Έδειξαν ενδιαφέρον αρκετές ομάδες από μεγαλύτερες κατηγορίες. Μερικές από Football League, Football League 2 και δύο από τη Super League, όμως τελικά οι ομάδες δεν τα βρήκαν με τη διοίκηση του Φωστήρα και έτσι δεν προχώρησε η μεταγραφή μου. Είναι το όνειρό μου να αγωνιστώ στη Super League. Σίγουρα όλοι οι παίκτες θέλουν να αγωνίζονται σε μεγάλες κατηγορίες, όμως εγώ αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης του Φωστήρα και θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθάω την ομάδα μου».
Ποιοι είναι οι στόχοι του Φωστήρα στο νέο πρωτάθλημα;
«Στόχος μας είναι η άνοδος στις επαγγελματικές κατηγορίες, κάτι που μπορούσαμε να το καταφέρουμε από πέρυσι. Είχαμε την καλύτερη ομάδα στον όμιλο, όμως δεν μας το επέτρεψαν οι συγκυρίες. Βασικός μας στόχος ήταν η παραμονή, ωστόσο, δείξαμε ότι μπορούσαμε να διεκδικήσουμε την άνοδο. Ο Φωστήρας είναι μια ιστορική ομάδα, έχει κόσμο και δεν της αξίζει να αγωνίζεται στη Δ΄ Εθνική».
Υπάρχει κάποιος που σε στήριξε στα πρώτα σου ποδοσφαιρικά βήματα και θα ήθελες να ευχαριστήσεις;
«Πρώτα απ' όλα θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και μετά τον προπονητή μου. Ο κ. Κώστας Ψυρόπουλος με βοήθησε πάρα πολύ στο ξεκίνημά μου. Με πήρε από την Β΄ ΕΠΣ Αθηνών όταν έπαιζα στην Κηφισιά 2010, πίστεψε στις δυνατότητές μου και με έφερε στη Πέρα Κλουμπ στη Δ΄ Εθνική. Το καλοκαίρι του 2010 πήγα στον Φωστήρα, όπου είχα μια πάρα πολύ καλή χρονιά και ελπίζω η φετινή να είναι ακόμη καλύτερη».
Ποιους παίκτες ξεχωρίζεις από το ελληνικό πρωτάθλημα;
«Ξεχωρίζω τον Μιραλάς και τον Βιεϊρίνια γιατί μου αρέσει πολύ το παιχνίδι τους. Εκτός από αποτελεσματικοί, προσφέρουν και θέαμα, κάτι το οποίο προσπαθώ να κάνω και εγώ».
Από την Ευρώπη;
«Ε ποιον άλλον; Τον Μέσι. Είναι ο πιο ολοκληρωμένος ποδοσφαιριστής στον κόσμο. Κατά τη γνώμη μου και όλων των εποχών. Και ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι πολύ καλός ποδοσφαιριστής, αλλά για να γίνεις μεγάλος παίκτης, χρειάζεται να είσαι χαμηλών τόνων».
Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα;
«Η Μπαρτσελόνα παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο αυτή τη στιγμή, χαίρομαι να τη βλέπω, όμως στην καρδιά μου είναι η Λίβερπουλ».

EΛΑΤΕ ΣΤΟ FB: 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙη αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική, ή κατά παράφραση, ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της παρούσας ηλεκτρονικής σελίδας με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να αναγράφετε η πηγή! (fostiras2.blogspot.gr)
(Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου πού ισχύουν στην Ελλάδα)
Fostiras2.blogspot.com () / CC BY-NC-ND 3.0

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ (ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ)